Αλλαγές στο τομέα των δημοσιών έργων και μελετών προανήγγειλε ο υπουργός Οικονομίας και Υποδομών Γ. Σταθάκης.
Χαρακτηριστικά είπε: «Η Ελλάδα πληρώνει και έχει πληρώσει αρκετά έναν τεράστιο κατασκευαστικό τομέα όπου ο τρόπος τιμολόγησης, η διαχείριση και η διαφάνεια των μεγάλων έργων χρειάζεται μια μεγάλη διαρθρωτική τομή.
Στο αναπτυξιακό μας μοντέλο δεν θα υπάρξει μόνο η μεγάλη μεταστροφή από τα μεγάλα στα μικρά και μεσαία έργα, αυτά που πραγματικά έχει ανάγκη ένα νέο αναπτυξιακό μοντέλο της χώρας αλλά ταυτόχρονα θα θέσει τους νέους διάφανους κανόνες με τους οποίους θα ξέρουμε ότι τα χρήματα του δημοσίου πάνε για τον σκοπό για τον οποίο προορίζονται».
Σημειώνεται ότι ο αρμόδιος για τα έργα αναπληρωτής υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ Χρ. Σπίρτζης έχει δηλώσει σχετικά ότι η νέα διακυβέρνηση θα δώσει έμφαση στον στρατηγικό σχεδιασμό των έργων, κάνοντας λόγο στην προφανή αναγκαιότητα για κανόνες και διαφάνεια προτύπων και διαδικασιών στο σύστημα παραγωγής δημόσιων έργων. «Τα δημόσια έργα, οι μεταφορές, οι επικοινωνίες, τα πρότυπα, οι κανονισμοί δεν μπορεί να υπηρετούν άλλο σχεδιασμό, όπως τις τελευταίες δεκαετίες, αλλά το δικό μας σχεδιασμό, της χώρας, που θα συμβάλει και θα υπηρετεί την παραγωγική της ανασυγκρότηση» είπε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα ο κ Σταθάκης μιλώντας για τα οδικά και σιδηροδρομικά έργα δηλώνει ότι «ο κύκλος των έργων του ΠΑΘΕ πρέπει να κλείσει με τον καλύτερο δυνατό και πιο γρήγορο τρόπο».
Πηγή: http://portal.tee.gr/portal/page/portal/INFO_TEE/INFO_2015/feb15/NEWSLETTER20150212.pdf
Σημειώνεται ότι ο αρμόδιος για τα έργα αναπληρωτής υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ Χρ. Σπίρτζης έχει δηλώσει σχετικά ότι η νέα διακυβέρνηση θα δώσει έμφαση στον στρατηγικό σχεδιασμό των έργων, κάνοντας λόγο στην προφανή αναγκαιότητα για κανόνες και διαφάνεια προτύπων και διαδικασιών στο σύστημα παραγωγής δημόσιων έργων. «Τα δημόσια έργα, οι μεταφορές, οι επικοινωνίες, τα πρότυπα, οι κανονισμοί δεν μπορεί να υπηρετούν άλλο σχεδιασμό, όπως τις τελευταίες δεκαετίες, αλλά το δικό μας σχεδιασμό, της χώρας, που θα συμβάλει και θα υπηρετεί την παραγωγική της ανασυγκρότηση» είπε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα ο κ Σταθάκης μιλώντας για τα οδικά και σιδηροδρομικά έργα δηλώνει ότι «ο κύκλος των έργων του ΠΑΘΕ πρέπει να κλείσει με τον καλύτερο δυνατό και πιο γρήγορο τρόπο».
Πηγή: http://portal.tee.gr/portal/page/portal/INFO_TEE/INFO_2015/feb15/NEWSLETTER20150212.pdf
[ 10 Κατασκευές στη Βούλα]